Omdenken in communicatie

Nieuw boek: Omdenken in communicatie

We hebben een nieuw boekje! Omdenken in communicatie is het zusje van de bestseller Omdenken, waarvan meer dan 300.000 exemplaren zijn verkocht. Dit prikkelende boekje vol grappige en ontregelende illustraties laat zien hoe je de techniek van het omdenken kunt inzetten in allerlei situaties: op het werk, binnen de familie, met kinderen en in liefdesrelaties.

Volledig herzien

Omdenken in communicatie is een volledig herziene editie van Omdenken in relaties. Nieuwe verhalen, nieuwe tekst, nieuwe plaatjes. En allemaal beter natuurlijk, je herkent het boekje niet meer terug. Het gaat uiteraard nog wel steeds over omdenken, vastdenken, contrasteren, patronen, accepteren, erkennen, spiegelen, rolverwisselen, respecteren, ontregelen en ja-zeggen.

Winnen? – Helaas is deze actie inmiddels afgelopen!

Voor slechts € 4,99 is Omdenken in communicatie van jou! Het boekje is te bestellen in onze webwinkel. Maar we zijn de beroerdste niet, dus vieren we het graag door 10 exemplaren van ons nieuwe boekje weg te geven. En hoe kan dat beter dan met een ouderwetse slagzin? Maak onderstaande zin zo grappig, gek, mooi of ontroerend mogelijk af. De winnaars krijgen van ons een door Berthold gesigneerd exemplaar van Omdenken in communicatie thuis gestuurd.

Omdenken in communicatie is … omdat …

Je kunt jouw slagzin hieronder in een reactie plaatsen of naar ons mailen. Over de uitslag valt altijd te corresponderen, gezellig juist. Maar het zal weinig invloed hebben op onze beslissing. Succes!

Deze actie is inmiddels afgelopen. De winnende slagzinnen vind je hier.

  • Jean Heylighen

    Omdenken in communicatie is nadenken Omdat het om het denken gaat
     Reageer

    8 maanden geleden

  • Martine

    Omdenken in communicatie is het rechtbreien van krom-municatie!
     Reageer

    8 maanden geleden

  • René

    Omdenken in communicatie, omdat je anders begrepen wordt.
     Reageer

    8 maanden geleden

  • Assur Manders

    Dag Ik heb een winkel in Cuijk en ben geïnteresseerd in 500 boekjes. Kunt u de wederverkoper prijs aan mij doorgeven. www.viacannella.nl

    7 maanden geleden

     Reageer
    • Nelleke Poorthuis

      Leuk! Onze boeken zijn echter niet direct bij ons te koop, maar bij het Centraal Boekhuis. Zie http://www.cb.nl/

      6 maanden geleden

  • Rens van de Rijdt

    Omdenken in communicatie is een boekje dat zeer waarschijnlijk over communicatie in relatie tot omdenken gaat omdat de titel daar enigzins naar hint. P.s. ik weet niet of ik als medewerker recht heb om mee te dingen naar de prijzen? Bij deze heb ik het eerlijk vermeld.

    7 maanden geleden

     Reageer
  • Corine van der Schoor

    Als alle neuzen dezelfde kant op staan, zien we elkaar niet meer....

    7 maanden geleden

     Reageer
  • Bert

    Ik ben al te laat, maar ik ga voor de eervolle vermelding :). Omdenken in communicatie is beseffen dat het om denken gaat.

    8 maanden geleden

     Reageer
  • Henny Renes

    Omdenken in communicatie is vrijheid, omdat dit leidt tot creativiteit.

    8 maanden geleden

     Reageer
  • Ad

    Omdenken in communicatie is best belangrijk omdat je er een potentiële bestseller over kunt schrijven.

    8 maanden geleden

     Reageer
  • Martin Gundelach

    Omdenken in communicatie is communiceren om het denken heen, omdat te veel denken , soms de communicatie in de weg staat !

    8 maanden geleden

     Reageer
  • Yvonne

    Omdenken in communicatie begint al vroeg omdat het out of the box is.

    8 maanden geleden

     Reageer
  • Yvonne

    Omdenken in communicatie begint al vroeg omdat het out of the box is!

    8 maanden geleden

     Reageer
  • Myrthe

    Omdenken in communicatie is al een hele mond vol, laten we gewoon praten, luisteren en het net anders doen.

    8 maanden geleden

     Reageer